Thursday 11 December 2014

اطلاعیه جدید سازمان جیش النصر ایران


سازمان جیش النصر سلسله عملیات های انفجاری در شهر سراوان بر علیه نیروی های رژیم را برعهده خواهد گرفت .
بدینوسیله سازمان جیش النصر به اطلاع عموم می رساند که رزمندگان شاخه نظامی این سازمان طی چندین عملیات انفجاری بر علیه نیروی های سرکوبگر رژیم در شهر سراوان توانستند تعدادی از نیروهای نظامی رژیم را به هلاکت برسانند .
رزمندگان این سازمان در تاریخ پنجم ابان ماه روز دوشنبه با بکارگذاشتن یک بمب کنترل از راه دور در مقابل کناره درب ورودی هنگ مرزی سراوان توانستند انفجاری مهیبی را انجام دهند که در این انفجار الحمدالله تعدادی از نیروی های رژیم کشته و زخمی شده اند. 
همچنین رزمندگان این سازمان در تاریخ پنجم ابان ماه روز دوشنبه طی یک عملیات بمبگذاری دیگر در نزدیکی یکی از پایگاه های بسیج (فاطمه الزهراء) در شهر سراوان و بکارگذاشتن یک بمب ساعتی در محل تجمع نیروی های رژیم که متعصفانه این بمب ساعتی توسط نیروی های رژیم کشف شده و خنثی گردیده است.
همچنین رزمندگان این سازمان در تاریخ هشتم ابان ماه روز پنج شنبه توانسنتد یک بمب کنترل از راه دور دیگر را در آخر خیابان جمهوری و خروجی غفورآباد در مسیر تردد نیروی های رژیم در شهر سراوان منفجر کنند که الحمدالله تعدادی از نیروی های رژیم کشته و زخمی شده اند.
سازمان جیش النصر ایران به رژیم جنایت کار آخوندی هشدار می دهد دست از ظلم وستم و جنایت بر علیه ملت مظلوم اهل سنت بردارد و گرنه با حملات شدیدتر مبارزین مواجه خواهند شد و این آغاز عملیات های سازمان جیش النصر ایران می باشد .
تاخیر در اطلاع رسانی دقیق بنا به مسایل امنیتی بوده است

No comments:

Post a Comment