Monday 26 May 2014

جهاد و مقاومت با شدتی بیشتر ادامه خواهد یافت

جهاد و مقاومت با شدتی بیشتر ادامه خواهد یافت
جهادی که بنیانگذارش امیر عبدالمالک ریگی بود کاخ تهرانیان را لرزاند و در مدتی کوتاه آوازه جهانی گرفت و جهانیان از آنچه که بر مظلومان و ستمدیدگان در ایران می رفت اطلاع یافتند و موجی از بیداری و شعور جهادی در مردم و بویژه در جوانان اهلسنت پدید آورد.
متجاوزانی که سالها تلاش کرده بودند روح مقاومت و جهاد را از بین ببرند و همت ها را سست نمایند و اراده ها را ضعیف کنند و با اعدامها و کشتارها رعب و وحشت بیافرینند به ناگاه با امواج خروشان مقاومت و جهاد مواجه شدند و برای مقابله با آن جنایتها کردند و اعدامها کردند و آخر در یک عملیات خیانت رهبر مقاومت را دستگیر کردند و گمان کردند که با دستگیری امیر مجاهدان دیگر نام جهاد در ایران گرفته نخواهد شد اما مجاهدان به این راه ادامه دادند و امروز یکی از شاخه های همان مقاومت جیش النصر است.
جیش النصر ادامه دهنده مقاومت و جهادی است که صدها شهید قربانی آن شدند و خون  شهیدان بر دوش رزمندگان مجاهد جیش النصر سنگینی می کند و این رزمندگان سوگند خورده اند که هرگز سکون و آرامش را نخواهند پذیرفت و سکونشان فقط شهادت در راه الله است و دیگر لحظه ای آرام نخواهند نشست بلکه با خون خود عزت و آزادی را برای مظلومان و ستمدیدگان خواهند نوشت.
رژیم و ایادی اش فکر نکنند که مجاهدین ضعیف می شوند و ناتوان بلکه این مقاومت در کنار مقاومت برادران مجاهد جیش العدل با روشها و تاکتیکهای جدیدی با شدت و قوت بیشتری ادامه خواهد یافت.
متجاوزان و جنایتکاران بدانند که تاریخ انقضایشان نزدیک است و جوانان سلحشور و غیور اهلسنت در حال آموزش و آمادگی برای مقابله و جهاد با متجاوزان هستند و نص و پیروزی نزدیک است و نام مبارک جیش النصر به ما نوید پیروزی می دهد.
نصر من الله و فتح قریب
عمر فاروق 
از مجاهدان جیش النصر
  

No comments:

Post a Comment