Friday 23 May 2014

اطلاعیه اعلام موجودیت جنبش جیش النصر

بسم الله الرحمن الرحیم

نصر من الله و فتح قریب
بدینوسیله جنبش دفاعی جیش النصر به صورت رسمی فعالیتهای خود در بخشهای نظامی ، سیاسی و فرهنگی را آغاز نموده و با تکیه بر باورهای اسلامی و دینی و با اتکا بر ذات احدیت که ناصر مظلومان و ستمدیدگان است اعلام موجودیت می نماید.
جیش النصر جنبشی برخاسته از بطن جامعه اهلسنت ایران و ملت مظلوم مسلمان بلوچ است که سالهای متمادی را تحت سیطره ظالمان و ستمگران سپری کرده و طعم تلخ جنایتهای وحشیانه صفویان ستمگر را چشیده و برایشان راهی جز مقاومت در برابر ستمگران متجاوز و اشغالگر باقی نمانده است.
جیش النصر یک جنبش اسلامی است که معتقد به ارزشهای اسلامی است و در مقاومت خود را متعهد به پاسداری از ارزشهای اسلامی می داند و بر اعتدال و میانه روی و امت وسط تاکید دارد. 
جیش النصر با منشوری جدید و مرامنامه ای مستقل راه مبارزه و مقاومت اهلسنت ایران را که با خون و فداکاری شخصیتهائی همچون مولوی عبدالملک ملازاده و امیر عبدالمالک ریگی آبیاری شد ادامه می دهد و با استفاده از تجربیات گذشته بهترین روش را برای جهاد و مقاومت جهت رزمندگان سلحشور ترسیم خواهد کرد.
عمده ترین اهداف جیش النصر عبارت هستند از :
1: بسیج عموم مردم اهلسنت و ملت مسلمان بلوچ علیه صفویان متجاوز
2:دفاع از مردم مظلوم اهلسنت 
3: سرنگونی نظام طاغوتی ولایت فقیه
جیش النصر بدون توجه به حساسیتهای سازمانی به ترویج گفتمان جهاد و مقاومت علیه نظام جبر و ستم ایران پرداخته و تا رهائی مظلومان به جهاد و مبارزه ادامه خواهد داد و از همه اندیشمندان ،علمای بزرگوار ، دانشگاهیان محترم و عموم جوانان می خواهد در این مسیر مجاهدان جیش النصر را یاری دهند.
رهبری جیش النصر به استاد مجاهد عبدالرئوف ریگی که عمرش را با تعلیم و تعلم و جهاد و مقاومت گذرانده است واگذار شده است و رزمندگان مقاومت بر دستان این مجاهد بزرگوار بیعت نموده اند تا راه جهاد را با سرپرستی و راهنمائی ایشان به پیش برند.

زنده باد جهاد و مقاومت
زنده باد اسلام
مرگ با عزت بهتر است از زندگی با ذلت
الا ان نصر الله قریب

No comments:

Post a Comment