Friday 23 May 2014

پیام امیر محترم جنبش جیش النصر استاد مجاهد عبدالرئوف ریگی (حفظه الله)

پیام امیر محترم جنبش جیش النصر استاد مجاهد عبدالرئوف ریگی (حفظه الله)

بسم الله الرحمن الرحیم
حمد و سپاس فراوان خالق یکتا را که در این برهه حساس تاریخی به رزمندگان مجاهد توفیق داد تا باری دیگر با گرد آمدن تحت پرچم جیش النصر عهد خود با پرودگار را تجدید نموده و میثاقی که با خون شهدای راه عزت و آزادی بسته بودند را استحکام بخشند.
بی شک که ملت ما یکی از حساس ترین ادوار تاریخی خود را سپری می کند و صفویان متجاوز در ظلم و جنایت و تجاوز و کشتار حتی از نیاکان خود پیشی گرفته اند و پا را از ایران فراتر نهاده و گستره جنایت و وحشی گری خود را به آن سوی مرزها کشانده اند و تاریخی جدید از ظلم و جنایت را ترسیم نموده اند.
هزاران جوان و پیر و مرد و زن به دلیل مطالبه حقوق خود در سیاه چالهای رژیم صفوی به سر می برند و مردمان ما از ابتدائی ترین حقوق خود محروم هستند تا چه رسد به حقوق سیاسی و اجتماعی و مدنی که تصور رسیدن به آن در سیستم حاکم فعلی از محالات است.
اهلسنت ایران از محروم ترین جوامع بشری در عصر حاضر به شمار می آیند و نه تنها از حقوق خود محروم هستند که مورد تحقیر و تجاوز و تذلیل و تبعیض نژادی و مذهبی سلطه گران حاکم و حامیانشان قرار گرفته اند و اگر کسی اندک صدائی بلند کند فورا صدایش در گلو خفه خواهد شد و باید راهی سیاه چالهای مخوف وزارت اطلاعات شود تا صدایش برای همیشه ساکت گردد.
علما و جوانان اهلسنت بنابر دلائل واهی و بی اساس در زندانها به سر می برند و مورد شکنجه های قرون وسطائی با درل و اطو قرار می گیرند تا علیه خود به ناکرده ها اعتراف کنند و نهایتا بدون وکیل و طی مراحل قضائی در بیدادگاههای جنایت به اعدام محکوم شده و با مظلومیت به دار ستم زده می شوند.
صدها تن از جوانان اهلسنت کرد و بلوچ و عرب به خاطر افکار و نظریات دینی و مذهبی خود در بازداشتگاههای وزارت اطلاعات در انتظار اجرای حکم ظالمانه اعدام به سر می برند و اتهامی که همه اهلسنت با آن مواجه هستند چیزی جز وهابیت و سلفیت نیست و کارخانه های اتهام زنی برچسب های جدیدی همچون تکفیری را به اتهامات اهلسنت افزوده اند.
وضعیت اقتصادی و معیشتی اهلسنت اسفبار و غیر قابل بیان است و فقر و بی کاری در مناطق سنی نشین غوغا می کند و از سوئی عدم به کار گیری اهلسنت در ادارات دولتی به موج بی کاری بیشتر دامن زده است و نوجوانان و جوانان را از تحصیل بیزار کرده است و به سوی کارهای مضر و غیر سودمند و بی تضمین سوق داده است و سبب اعدام و تیرباران هزاران جوان سنی مذهب که برای لقمه ای نان سر مرزها کار می کردند شده است این در حالی است که رژیم جنایت کار ملیاردها دلار از سرمایه های کشور را برای شیعیان در لبنان و سوریه و عراق و... هزینه کرده است و فقط تسلیحاتی که برای مسلمان کشی و ریختن خون مردم مظلوم اهلسنت در سوریه استفاده می گردد می تواند موجب تحولات در مناطق سنی نشین گردد اما نظامی که خون مردم مسلمان سوریه را می ریزد چه پروائی برای اهلسنت ایران می تواند داشته باشد.
مردم عزیز اهلسنت ایران و بلوچستان
نظام حاکم بر ایران دشمن انسانیت و اسلام است و ما باید خود را آماده نبردی بزرگ علیه این نظام کنیم و در همین راستا بنده به درخواست بزرگان منطقه جیش النصر را تاسیس کردم تا جوانان با فراگیری علوم نظامی و آموزش دیدن در پایگاههای جیش النصر خود را آماده نبرد با رژیم نمایند.
بنده از همه علمای اهلسنت و بزرگان و دانشگاهیان و طلاب و عموم مردم اعم از زن و مرد می خواهم در این مسیر سخت ما را یاری دهند تا بتوانیم به حول و قوه الهی این نظام طاغوتی را از ریشه بکنیم.
ان شاء الله تعالی
خادم مجاهدان عبدالرئوف ریگی
21 رجب 1435
چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳

No comments:

Post a Comment