Friday 11 July 2014

پیام رهبری مقاومت جیش النصرایران درخصوص شهادت شهید درمحمد(اویس بلوچ)

بسم رب الشہداء و المجاهدین

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتاً بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُون
باری دیگر خائنان و منافقان از خدا بی خبر با ریختن خون جوانی پاک و بی آلایش از تبار جهاد و شهادت چهره کریه و سفاک و منافقانه خود را به نمایش گذاشتند.
آری درمحمد جان مرد ایمان و اخلاص و وفاداری و صداقت که زندگی اش را وقف اسلام و جهاد کرده بود و هیچ هدفی جز جهاد و مقاومت نداشت توسط جاهل ترین و خائن ترین ها ناجوانمردانه به شهادت رسید.
تاریخ جهاد درمحمد به ابتدای مقاومت امیر عبدالمالک برمیگردد وقتی جوانانی غیور همراه با شهید فرمانده عبدالحمید ریگی عملیات برون استانی را برای اولین بار آغاز کردند و شهید درمحمد یکی از همان غیور مردان بود.
در محمد از آن زمان به جهاد پیوست و هرگز تسلیم نشد و فشارهای فراوان نتوانست او را بشکند بلکه او مانند کوهی استوار به جهاد ادامه داد چند ماه پیش رژیم از وی خواست تسلیم شود ورنه پدرش را اعدام می کند اما این کوه استقامت و صبر باز هم نپذیرفت و نهایتا پدرش توسط جنایتکاران ولایت سفیه اعدام گردید.
درمحمد جان یا همان درای عزیز با تاسیس جیش النصر با بنده تماس گرفت و گفت جناب مولانا من به شما و خانواده محترم شما اعتماد دارم و می دانم که شرع و جهاد را از دیگران بهتر می دانید لذا تا زنده ام کنار شما خواهم ماند و اگر شهید شدم شما باید جیش النصر را به پیش برید.
درمحمد فردی تحصیل کرده و با سواد و دارای درک و درایت بود و هر چیز را بعد از تحقیق و پژوهش و مطالعه می پذیرفت و هیچ گاه کورکورانه تن به امری نمی داد.
شهادت درمحمد عزیز از سویی دردناک و غم آور بود که در ابتدای کار چنین ضایعه ای بزرگی متحمل شدیم اما از سویی شهادت وی هم پرده از چهره منافقان برداشت و حقیقت شیطانی آنها را برملا ساخت و هم خون شهید به ما استحکام و قدرتی بیشتر داد تا با عزمی راسخ به راه شهید ادامه دهیم.
برخی می خواهند با شایعه پراکنی های دروغین جلوی کار جهاد را بگیرند اما زهی خیال باطل.. یریدون لیطفئوا نور الله والله متم نوره
شهادت شهید مصیبت نیست که مژده دهنده پیروزی است و نوید دهنده پیشرفت و ترقی و هر گاه مقاومت با خون در آمیزد پیروزی به ارمغان خواهد آورد.
شهید درمحمد با اهدای خون پاکش به ما درس مقاومت و ایستادگی در برابر منافقین خیانتکار داد.
من با این بیانیه می خواهم به قاتلان منافق درمحمد هشدار دهم که منطقه را ترک کنند و منتظر بدترین و شدیدترین پاسخ از سوی مجاهدان باشند و تا حضور یک منافق در منطقه مجاهدان آرام نخواهند نشست و انتقام سختی از منافقان خواهند گرفت.

الحمد لله مجاهدان خانه یکی از منافقان و ایادی سپاه پاسداران را به آتش کشیدند و قبل از آتش زدن خانه را بررسی کردند تا در خانه قرآن و کتابی نباشد و فقط چند مصلای جای نماز یافتند که به خاطر حرمت آنها را از خانه بیرون کرده و خانه را آتش زدند.
در این خانه یک موبایل یافته شد که مخصوص تماس با سپاه پاسداران بود و نشان داد که این جنایتکاران با هماهنگی سپاه پاسداران درمحمد عزیز را به شهادت رساندند.
الحمد لله منطقه به طور کامل در اختیار مجاهدان است و شهادت درمحمد سبب شده تا دهها جوان دیگر به جهاد بپیوندند. و لله الحمد و مخبران و منافقین و دار و دسته شان باید منطقه را ترک کنند و در غیر این صورت هدف حمله مجاهدان قرار خواهند گرفت و به هیچ منافقی رحم نخواهد شد.
من در آخر شهادت درمحمد جان را به همرزمان و خانواده محترم شهید تبریک می گویم و از بارگاه الهی برای شهید درجات بلند می طلبم.
(امیر جیش النصرایران) 
عبدالرئوف ریگی

No comments:

Post a Comment