Wednesday 30 July 2014

تجربه پیروزی دیگری از مقاومت زندانیان سیاسی اهلسنت


به گزارش شبکه اطلاع رسانی نصر،رژیم آخوندی با تن دادن به یکی از خواسته های چهار زندانی سیاسی اهل سنت، آنان را از قرنطینه زندان قزلحصار به قرنطینه زندان گوهردشت منتقل کرده است.
حامد احمدی، کمال مولایی، جمشید و جهانگیر دهقانی، چهار زندانی محکوم به اعدام سرانجام پس از 40روز اعتصاب غذا عصر روز دوشنبه به زندان گوهردشت منتقل شدند
4 زندانی سیاسی کرد که صرفاً به خاطر اعتقادات مذهبی شان توسط قضاییه آخوندی به «تبلیغ علیه نظام، افساد فی الارض و محاربه» متهم و به اعدام محکوم شده اند، پس از آن که توسط دژخیمان رژیم آخوندی برای اجرای حکم اعدام از زندان گوهردشت به قزلحصار منتقل شدند، دست به اعتصاب غذا زدند. این چهار زندانی قبلاً نیز در اعتراض به حکم اعدام اعتصاب غذا به مدت 75روز اعتصاب غذا کردند.
در جریان اعتصاب غذای 75روزه این زندانیان، خانواده های آنان نیز همگام با فرزندانشان در برابر زندان قزلحصار تجمع و تحصن کردند و مدتی به اعتصاب غذای آنها پیوستند. 80 زندانی سیاسی اهل سنت در زندان گوهردشت کرج نیز در حمایت از این 4زندانی اهل سنت بیش از دو هفته اعتصاب غذا کردند.
در دور جدید اعتصاب غذا، این چهار زندانی مقاوم در طول مدت اعتصاب، چندین مرتبه بیهوش شدند و دچار ناراحتی هایی مانند درد کمر و کلیه و تاری دید و خونریزی شدید معده شدند.
زندانیان سیاسی اهل سنت به رغم این که بارها مورد شکنجه های روحی دژخیمان قرار گرفتند، اما با پایداری خود، نشان دادند دردهای ناشی از اعتصاب غذا و فشارهای روحی شکنجه گران اراده آنان را تحت تاثیر قرار نداده و آنان در پایداریشان در برابر فشار و اهانت نظام آخوندی مصمم هستند.
تجربه پیروزمند اعتصاب غذای زندانیان سیاسی، درس دیگری از پایداری در برابر نظام ولایت فقیه است، رژیم آخوندی وقتی که سمبه مقاومت را در برابر خود پر زور ببیند لاجرم از موضعش ولو به طور موقت هم که شده عقب نشینی می کند هم چنان که در جریان یورش به بند350 اوین طعم این تجربه را چشید و ناگزیر به عقب نشینی شد.
رژیم آخوندی بر این گمان باطل بود که می تواند زندانیان سیاسی مقاوم اهل سنت را با انتقال به قرنطینه در وضعیت زیر اعدام نگاه دارد، شاید بتواند مقاومت آنان را درهم بشکند. اما این عمل ننگین و ضدانسانی رژیم دست آخر بر سر خودش خراب شد و بار دیگر طعم تلخ شکست در برابر مقاومت و اراده انسانی رزمنده را چشید و وادار به عقب نشینی شد.
مقاومت و پایداری زندانیان سیاسی نمودی از پایداری مردم در برابر ارتجاع هار آخوندی است. مردمی که عزم جزم دارند این رژیم سفاک را با تمامی دسته بندیهای داخلی آن براندازند و نظامی نو بر اساس خواست مردم ایران بنیان گذارند. در فردای ایران دیگر از شکنجه فرزندان مردم ایران و زندانی و شکنجه کردن دگر اندیشان خبری نخواهد بود.

No comments:

Post a Comment